Veikala lietošanas noteikumi
SIA Solar Xpro

Jūs apmeklējat interneta mājas lapu solarshop.lv (turpmāk – “Veikals”), un tādēļ uz Jums attiecināmi šie noteikumi (turpmāk – “Noteikumi”). Ja Jūs neveicat preču un pakalpojumu pasūtījumu Veikalā, Jums nav saistošs viss šo Noteikumu saturs, bet ir saistošs Noteikumu 8.punkts par vispārīgiem Veikala lietošanas noteikumiem, Veikala Privātuma politika un Sīkdatņu politika.Ja Jūs nepiekrītat šo Noteikumu 8.punktam, Privātuma politikas vai Sīkdatņu politikas noteikumiem, lūdzam nelietot Veikalu un tajā pieejamos pakalpojumus, aizverot Veikalu savas ierīces interneta pārlūkā.

Veikalu uztur un preces tajā piedāvā SIA Solar XPro, reģistrācijas numurs 42403043626 (turpmāk – „Pārdevējs”).

Šie Noteikumi ir pirkuma līguma (turpmāk – “Līgums”), kuru noslēdz Pārdevējs un persona, kas iegādājas preces Veikalā (turpmāk – “Pircējs”), neatņemama sastāvdaļa (turpmāk Pārdevējs un Pircējs kopā – “Puses”). Papildus Noteikumiem Pušu tiesiskās attiecības nosaka Latvijas Republikā spēkā esošie normatīvie akti.

Noteikumi:

Nr. Noteikumi
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Preces pirkuma līgums
1.1.1. Noteikumi regulē Pušu tiesiskās attiecības, kas izriet no Veikalā izvēlēto preču (turpmāk – „Prece” vai daudzskaitlī – “Preces”) pirkuma. Noteikumi attiecināmi uz visiem Veikalā veicamajiem pirkumiem.
1.1.2. Pārdevējs apņemas pārdot Preci, un Pircējs apņemas Līgumā noteiktajā kārtībā un saskaņā ar Veikalā sniegtajiem norādījumiem samaksāt Pārdevējam iegādātās Preces cenu.
1.2.        Atsevišķs līgums par papildu pakalpojumiem
1.2.1. Ņemot vērā, ka Preču vidū var būt saules paneļi un citas saules elektrostacijas daļas, tajā skaitā invertori, saules baterijas utml., Pircējs var izvēlēties papildu pakalpojumu – Preces uzstādīšanu, pieslēgšanu sistēmas operatoram, sistēmas ieregulēšanu un pārbaudi, kā arī dokumentācijas sagatavošanu. Tādā gadījumā vai citos gadījumos, kad nepieciešams rast individuālu risinājumu, Pircējs par to paziņo Pārdevējam un Puses noslēdz atsevišķu līgumu par attiecīgajiem pakalpojumiem.
1.2.2.         Ja Pušu atsevišķi noslēgtā līguma noteikumi ir pretrunā ar Līgumu, piemērojami jaunākā dokumenta noteikumi.
1.3.              Privātuma politika, Sīkdatņu politika
Ja Pircējs vēlas veikt pasūtījumu, tam ir pienākums iepazīties ar Veikalā izvietoto informāciju par Preci, izlasīt šos Noteikumus, Veikala sadaļā “Privātuma politika” izvietoto datu privātuma politiku, izlasīt veikala sadaļā “Sīkdatņu politika” izvietoto informāciju. Apstiprinot pasūtījumu, minētā informācija kļūst par Līguma  sastāvdaļu.
2.       Pasūtījuma veikšanas un norēķinu kārtība
2.1 Pasūtījuma process
2.1.1.         Pircējs veic pasūtījumu, sekojot norādēm Veikalā, norāžu shematisks attēlojums:
 Solarshop.lv     
  • Veikals       
  • Apskatiet piedāvājumu            
  • Izvēlieties Preci un noklikšķiniet pogu “Ielikt grozā”               
  • Sadaļā “Pirkumu grozs” noklikšķiniet pogu “Pasūtīt”                  
  • Aizpildiet datus zem norādes “Pasūtījuma noformēšana”                  
  • Izvēlnēs zem ievadītajiem datiem izvēlieties piegādes veidu un apmaksas veidu                   
  • Ja nepieciešams norādiet “Papildus informāciju” komentāra veidā vai atstājiet to tukšu.                 
  • Apstipriniet savu piekrišanu Noteikumiem, noklikšķinot lodziņā pie norādes “Piekrītu lietošanas noteikumiem un privātuma politikai”                 
  • Izvēlieties, vai turpmākiem pirkumiem saglabāsiet datus uz savas ierīces, noklikšķinot lodziņā pie norādes “Atcerēties manus datus uz šīs ierīces
  • Noklikšķiniet pogu “Tālāk” 
  • Noklikšķiniet pogu “Pirkt”                       
  • Veiciet apmaksu                     
  • Pārdevējs apstiprina pasūtījumu pa e-pastu un seko turpmākām norādēm Veikalā. 
 Tālākajos punktos dots detalizētāks pasūtījuma veikšanas procesa apraksts.
2.2. Pasūtījuma veikšana
Lai veiktu Preces pasūtījumu Veikalā, Pircējs veic šādas darbības:
2.2.1. Pircējs izvēlas Preci
Informāciju par Preces galvenajām īpašībām, Preces galīgo cenu, ieskaitot nodokļus un nodevas, informāciju par piegādes izdevumiem un piegādes termiņu Pircējs iegūst Veikalā, pirms pirkuma apstiprināšanas pirkuma grozā. Veikala piedāvājuma attēlos redzamās Preces pēc to krāsas, izmēra, formas vai citiem parametriem dabā var atšķirties no attēlos redzamajām Precēm. Pircējs izvērtē Preces atbilstību tā vajadzībām un lietošanas mērķiem; nepieciešamības gadījumā Pircējam ir iespēja līdz pasūtījuma veikšanai sazināties ar Pārdevēju papildu informācijas saņemšanai. Preču piedāvājums Veikalā nav uzskatāms par juridiski saistošu piedāvājumu – pirkums tiek veikts un kļūst par saistošu tikai pēc tam, kad Pārdevējs apstiprinājis Līguma noslēgšanu šajos Noteikumos norādītajā kārtībā.  Pārdevējs jebkurā laikā var mainīt Preču klāstu, informāciju par Preci, Preces cenu; tādas izmaiņas stājas spēkā nekavējoties pēc ievietošanas Veikalā, tomēr tās neattiecas uz Pārdevēja jau apstiprinātiem pasūtījumiem (izmaiņas pasūtījumos var veikt tikai tālāk šajos Noteikumos norādītajā kārtībā).
2.2.2. Pircējs ievieto Preci grozā
Pēc Preces izvēles Pircējs noklikšķina uz pogas “Ielikt grozā” un pasūtījuma veikšanai seko norādēm Veikalā. Pēc Preces ievietošanas grozā Pircējs aizpilda pirkuma anketu Veikala sadaļā “Pirkumu grozs -> Pasūtījuma noformēšana” (pogu un sadaļu nosaukumi var tikt mainīti, nemainot satura jēgu), norādot Pircēja datus un citu Veikalā pieprasīto informāciju pirkuma izpildei, tajā skaitā Preces piegādes un apmaksas veidu. Veikalā var tikt piedāvāti vairāki piegādes un apmaksas veidi, informācija par tiem ir norādīta pirkumu grozā zem norādes “Pasūtījuma noformēšana”, kā arī Veikalā var tikt izveidota atsevišķa sadaļa “Piegāde” un “Maksājumu veidi” (vai līdzīgiem nosaukumiem).
2.2.3. Pircējs apstiprina rīcību ar datiem
Veikalā var būt piedāvāta iespēja saglabāt Pircēja datus uz ierīces, ko Pircējs lieto pirkumam Veikalā. Ja Pircējs apstiprina minēto iespēju saglabāt datus, turpmākajos Veikala apmeklējumos no tās pašas ierīces Pircēja dati pirkuma anketā var būt norādīti automātiski, nepieprasot atkārtotu datu iesniegšanu. Norādot nepieciešamo informāciju, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt pasūtījuma izpildi. Norādot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi. Pārdevējs var lūgt Pircējam iesniegt papildu datus un informāciju, ja tā ir nepieciešama klienta identifikācijas un izpētes procedūru veikšanai saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu prasībām. Ja Pircēja iesniegtie dati ir nepatiesi, neprecīzi vai nav sniegti visi pieprasītie dati, Pārdevējs var atteikties no darījuma ar Pircēju vai veikt citus darījumus ar Pircēju, un Pārdevējs nav atbildīgs par saistību pienācīgu izpildi vai citām no tā izrietošajām sekām. Pārdevējs apstrādā un aizsargā personas datus saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, tajā skaitā 2016.gada 27.aprīļa Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula). Precīzāki datu apstrādes noteikumi iekļauti Veikala sadaļās “Privātuma politika” un “Sīkdatņu politika”.
2.2.4. Pircējs  izsaka piekrišanu pirkumam
Noklikšķinot uz atzīmes „Piekrītu pirkuma noteikumiem un privātuma politikai” (apliecinājuma formulējums var tikt mainīts, nemainot satura jēgu), Pircējs apliecina savu piekrišanu Līguma noslēgšanai un Noteikumiem, kā arī privātuma politikai, saskaņā ar Veikalā dotajām norādēm. Apstiprinot Preces pirkumu, Pircējs arī apliecina, ka ir rūpīgi iepazinies ar Preces aprakstu, attēliem un citu Veikalā publicēto informāciju, un tā ir Pircējam pieņemama, kā arī Pircējs apzinās, ka par Preci ir veicama samaksa.
2.2.5. Pircējs apmaksā pirkumu
Pircējs apmaksā Pārdevējam Preces pirkuma cenu un veic papildu maksājumus (t.sk. par piegādi), ja tādi noteiktajā gadījumā ir piemērojami un uzrādīti Veikalā. Izvēlētā Preces cena tiek norādīta Veikalā pirms pirkuma apstiprināšanas. Veikalā norādītā Preces cena neietver piegādes izmaksas. Maksa par piegādi tiek norādīta atsevišķi, ņemot vērā izvēlēto piegādes veidu. Ja Preces īpašību dēļ cenu nav iespējams aprēķināt iepriekš, Pārdevējs veic piegādes izmaksu aprēķinu pēc pasūtījuma saņemšanas un nodrošina saziņu, lai Pircējs varētu saņemt detalizētu informāciju par piegādes izmaksu aprēķināšanu, apmaksu un tālāko piegādes kārtību.
Maksājumi Pārdevējam tiek veikti pēc Pircēja izvēles kādā no šiem veidiem:
  • Ar pārskaitījumu Pārdevējam uz tā norādīto bankas norēķinu kontu saskaņā ar Pārdevēja rēķinu, kas tiek izrakstīts un nosūtīts uz Pircēja e-pastu pēc tam, kad Pircējs apstiprinājis pirkumu. Ja rēķins nav apmaksāts 3 (trīs) darba dienu laikā, Pārdevēja rēķins un pirkums (šis Līgums) uzskatāms par automātiski atceltu bez papildu paziņošanas. Tādā gadījumā uzskatāms, ka Pircējs atteicies no Preces pirkuma; ja Pircējs tomēr vēlas iegādāties attiecīgo Preci, tās pirkums veicams atkārtoti. 
  • Veicot maksājumu ar maksājumu karti ( VISA, MasterCard) saskaņā ar norādēm Veikalā. 
  • Veicot maksājumu internetbankā saskaņā ar norādēm Veikalā. Maksājumu iespējams veikt AS “Swedbank”, AS “Citadele”, AS “SEB bnak”, AS “Luminor”, “Revolut” internetbankās un citos veidos, ja tādi tiek piedāvāti apmaksas brīdī. Pēc tam, kad Pircējs veicis pasūtījumu, Veikalā var tikt dota norāde par pasūtījuma saņemšanu vai e-pastā var tikt nosūtīts pasūtījuma saņemšanas apstiprinājums. Tāds apstiprinājums nav pirkuma apstiprinājums, un tas nozīmē tikai, ka pasūtījums tiks apstrādāts un Pārdevējs atsevišķi apstiprinās Preces pirkumu jeb Līguma noslēgšanu tālāk šajos Noteikumos norādītajā kārtībā.
2.2.6. Pircējs izņem Preci
Saprātīgā termiņā pēc tam, kad Pircējs veicis pasūtījumu, bet ne vēlāk kā Preces piegādes brīdī, Pārdevējs apstiprina Preces pirkumu jeb Līguma slēgšanu ar e-pasta vēstules nosūtīšanu Pircējam. Pirkuma apstiprinājumam papildus var tikt nosūtīta īsziņa uz mobilo tālruni, ja Veikalā tiek piedāvāta tāda iespēja un Pircējs norādījis savu tālruņa numuru, tādējādi izsakot savu piekrišanu pirkuma apstiprinājuma saņemšanai un informācijas par pirkuma izpildi saņemšanai īsziņas veidā. Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pārdevējs ir sniedzis Pircējam apstiprinājumu par Līguma slēgšanu. Ja Pārdevējs pasūtītās Preces apjoma dēļ konstatē, ka piemērotāks būtu cits piegādes veids vai piegādes izmaksas saskaņā ar 2.2.6.punktu netika norādītas Veikalā pirms pasūtījuma noformēšanas, Pārdevējs apstiprina Preces pirkumu ar Pārdevēja piedāvātajām izmaiņām, nodrošinot saziņu ar Pircēju un skaidras informācijas iesniegšanu. Pircējs ir tiesīgs atteikties no Preces pirkuma un izbeigt šo Līgumu, ja Pircējam nav pieņemama tādā kārtībā atsevišķi aprēķinātā piegādes maksa vai citas Pasūtītāja piedāvātās izmaiņas, un Pārdevējs tādā gadījumā atmaksā Pircēja samaksāto Preces cenu.
2.3. Pārdevēja apstiprinājums
Pārdevējs ir tiesīgs neapstiprināt Preces pirkumu un šā Līguma noslēgšanu gadījumos, ja Veikala sistēmas kļūdas dēļ Prece tomēr nav pieejama, kā arī, ja informācija par Preci, tās cena norādīta nepareizi vai citu iemeslu dēļ Preces pirkums nav izpildāms. Tādā gadījumā Pārdevējs paziņo Pircējam par atteikumu apstiprināt pirkumu un atmaksā saņemto Preces pirkuma maksu un maksu par piegādi, ja tāda samaksāta.
2.4. Citi pirkuma veikšanas noteikumi
Pircējs apliecina un piekrīt, ka pēc Līguma spēkā stāšanās Pircējs nav tiesīgs atteikties no Līguma un samaksātā naudas summa netiek atdota, izņemot atteikuma tiesības šajos Noteikumos norādītajos gadījumos.
3.       Piegādes kārtība
3.1.              Piegādes termiņš
Prece tiek piegādāta pēc pirkuma cenas samaksas un pirkuma apstiprināšanas saskaņā ar Noteikumu 2.3.punktu. Preces piegādes termiņš tiek norādīts Veikalā pirms pirkuma apstiprināšanas. Ja Pārdevējam nav iespējams piegādāt Preci iepriekš Veikalā norādītajā termiņā, Pārdevējs informē par to Pircēju, norādot citu paredzamo piegādes termiņu. Pircējam ir tiesības atteikties no Līguma un Preces pirkuma , ja Preces piegādes termiņš tiek pagarināts par vairāk kā 15 (piecpadsmit) dienām. Tādā gadījumā Pircējs paziņo Pārdevējam par savu atteikšanos ne vēlāk kā 2 (divu) darba dienu laikā pēc informācijas par termiņa pagarinājumu saņemšanas.
3.2.              Piegādes veids
Prece tiek piegādāta Veikalā izvēlētajā veidā (atbilstoši Pircēja izvēlei pirms pirkuma apstiprināšanas). Ja Pircējs izvēlējies saņemt Preci Pārdevēja noliktavā, Nautrēnu ielā 12, Rīgā, tam ir pienākums saņemt Preci 5 (piecu) darba  dienu laikā no Pārdevēja paziņojuma par Preces gatavību saņemšanai. Preces izsniegšana no Pārdevēja noliktavas notiek darba dienās no plkst. 9.30 līdz plkst. 16.30.  Ja Pircējs nav pieņēmis Preci 30 (trīsdesmit) dienu laikā no Pārdevēja paziņojuma par Preces gatavību saņemšanai, pasūtījums un Līgums uzskatāms par automātiski atceltu, un Pārdevējs atmaksā Pircējam no tā saņemto Preces cenu.
3.3.              Piegādes dokumenti
Precei tiek pievienota tās ražotāja izsniegta dokumentācija. Pēc Preces piegādes Pārdevējs nosūta Pircējam e-pastā rēķinu-pavadzīmi, atteikuma veidlapu (kuras Pircējs var izmantot, ja atteikuma tiesības piemērojamas saskaņā ar šiem Noteikumiem) un citu informāciju.
4.       Pircēja atteikuma tiesības
4.1.              Juridisko personu atteikums netiek paredzēts
Juridiskām personām un citām personām, kas nav patērētājs, nav tiesību pēc Līguma noslēgšanas un Preces saņemšanas atteikties no Preces pirkuma.
4.2.              Patērētāja atteikums
4.2.1.         Ja Pircējs ir fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot Preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību (patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē), un kas Līgumu noslēdza izmantojot distances saziņas līdzekļus, tam ir atteikuma tiesības, proti, tiesības 14 dienu laikā atteikties no Līguma, neminot iemeslu. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beidzas pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Pircējs vai tā pilnvarota persona, kas nav pārvadātājs, saņēma Preci.
4.2.2.         Ja Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis Preci, kas sastāv no vairākām Preču vienībām, partijām vai daļām, kuras piegādā atsevišķi, minētais atteikuma tiesību izlietošanas termiņš skaitāms no dienas, kad Pircējs vai tā pilnvarota persona, kas nav pārvadātājs, saņēma attiecīgi pēdējo Preci, partiju vai daļu.
4.3. Atteikuma veidlapa
Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli vai e-pastu) ir jāinformē mūs - SIA Solar XPro, juridiskā adrese: Ulbrokas ielā 23, Rīgā, LV-1021, tālr. Nr. +371 29807221, +371 28040606, e-pasts: [email protected] – par savu lēmumu atteikties no Līguma. Pircējs var izmantot zemāk pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti (Pircējs var iesniegt brīvas formas paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu).

 Atteikuma veidlapa (paraugs):
 Aizpildiet un nosūtiet šo veidlapu tikai tad, ja vēlaties atteikties no Līguma.
 
Adresāts:
SIA Solar XPro
 Adrese: Ulbrokas ielā 23, Rīgā, LV-1021
E-pasts: [email protected]

 Es paziņoju, ka vēlos atteikties no līguma, ko esmu noslēdzis/noslēgusi par šādu preču iegādi
 Pasūtīšanas datums/saņemšanas datums [nevajadzīgo svītrot]
 Patērētāja(-u) vārds(-i) un uzvārds(-i)
 Patērētāja(-u) adrese
 Patērētāja(-u) paraksts(-i) [tikai tad, ja šo veidlapu nosūta uz papīra]
 Datums

Atteikuma veidlapu varat lejuplādēt ŠEIT
4.4.              Preces nodošana Pārdevējam
4.4.1.         Pircējam Preces jānosūta atpakaļ vai jānodod Pārdevējam bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pircējs Pārdevējam paziņoja savu lēmumu atteikties no šā Līguma. Termiņš būs ievērots, ja Pircējs Preces nosūtīs atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
4.4.2.         Pircējam būs jāsedz ar Preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas. Nevar iepriekš aprēķināt ar Preču atpakaļ atdošanu saistītās izmaksas, tās būs saistītas ar Preču daudzumu. Pircējs ir atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos.
4.5.              Naudas atmaksa Pircējam
4.5.1.         Ja Pircējs atteiksies no šā Līguma, Pārdevējs atmaksās visus no Pircēja saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Pircējs ir izvēlējies piegādes veidu, kas nav Pārdevēja piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs tika informēts par Pircēja lēmumu atteikties no šā Līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Pircējs izmantoja sākotnējam darījumam, ja vien Pircējs nav skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Pircēja saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.
4.5.2.         Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt samaksātās naudas atmaksu līdz brīdim, kad Pārdevējs saņēmis Preci vai Pircējs iesniedzis Pārdevējam apliecinājumu par to, ka Prece ir nosūtīta atpakaļ.
4.6.              Atteikuma tiesību nosacījumi
Atteikuma tiesības nevar izmantot Ministru kabineta 20.05.2014. noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tostarp, Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja Pircējs ir pieprasījis Pārdevējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja Pārdevējs, ierodoties pie Pircēja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm.
5. Atbildība
5.1. Pircēja atbildība
Papildus citos Noteikumu punktos un normatīvajos aktos norādītajai atbildībai Pircējs ir atbildīgs:
  • par trešo personu, kuru lietošanā tiek nodota Prece, informēšanu par Preces galvenajām īpašībām un lietošanas noteikumiem; 
  •  par Līguma noslēgšanai un izpildei iesniegto datu pareizību; 
  • par trešās personas datu pareizumu un personas piekrišanas saņemšanu datu apstrādei, ja Pircējs darbojas trešās personas vārdā, pamatojoties uz tam izdotu pilnvarojumu. Pircējam ir pienākums informēt tādu trešo personu par Privātuma politikas noteikumiem
5.2.  Īpaši atbildības noteikumi saules stacijas iegādē
Preču vidū var būt saules paneļi un citas saules elektrostacijas daļas, tajā skaitā invertori, akumulatori utt., tādēļ Pušu atbildībai un attiecīgi tālāk šo Noteikumu 6.punktā sniegtajai garantijai tiek piemēroti šādi īpaši noteikumi:
  • Apstiprinot Preces pirkumu (Līgumu), Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar Preces aprakstu, saules paneļu pirkuma gadījumā – paneļu stiprinājumu konstrukciju, ražotāju, krāsu un apzinās, ka informācija par saules paneļiem un citām saules elektrostacijas iekārtām ir indikatīva un elektroenerģijas ražošanas apjoms ir atkarīgs no izvietošanas, laika un citiem izmantošanas apstākļiem.
  • Pircējs ir atbildīgs, ja tas lietojis Preci neatbilstoši paredzētajam lietošanas mērķim vai nav ievērojis lietošanas pamācībā izskaidrotos Preces lietošanas noteikumus. 
  •  Pircējs uzņemas atbildību par nekustamā īpašuma, kurā paredzēts izvietot attiecīgo Preci, nesošo konstrukciju tehnisko stāvokli, nestspēju un piemērotību Preces izvietošanai. Pārdevējs nav atbildīgs par nekustamā īpašuma, tā konstrukciju un elektroinstalācijas tehnisko stāvokli, un attiecīgi Pārdevējs nav atbildīgs par Preces piemērotību izvietošanai noteiktā nekustamā īpašumā vai darbībai klienta vai trešo personu sadales sistēmā.
  • Ja Pircēja iegādājamo Preču vidū ir saules paneļi, invertori, saules baterijas vai cita saules elektrostacijas daļa, Pircējam ir pienākums nodrošināt, ka attiecīgajā nekustamā īpašumā, kurā tiks izvietota Prece, ir uzstādīta zibens aizsardzības sistēma (kontūra) un pārsprieguma aizsardzība nekustamā īpašuma elektroinstalācijai; Pircējs ir informēts, ka to neesamība rada riskus Precei, nekustamam īpašumam, citai mantai un personām, un neatbilstošas zibens aizsardzības sistēmas un pārsprieguma aizsardzības sistēmas neesamības gadījumā Preces garantija nav spēkā, ja bojājumi radušies minēto sistēmu neesamības vai neatbilstības dēļ. 
  • Pārdevējs nav atbildīgs par Preces trūkumiem, ja tādi radušies Precei citu neatbilstošu saistīto iekārtu lietošanas rezultātā. Pārdevējs nav atbildīgs par citu nekustamajā īpašumā uzstādīto sistēmu darbību, elektroinstalācijas drošību un piemērotību Preces darbībai, kā arī to mijiedarbību ar Preci, kas ir saules elektrostacijas daļa. Pircējs patstāvīgi izvērtē, vai nekustamajā īpašumā, kur paredzēts izvietot Preci, ir uzstādītas tādas elektrosistēmas, un to, vai un kādā mērā tās var ietekmēt Preces darbību, uzņemoties pilnu atbildību par izvērtējuma sekām. 
  •  Pircējs ir atbildīgs par Preces izmantošanu atbilstoši normatīvo aktu noteikumiem, tajā skaitā par nepieciešamo tehnisko noteikumu saņemšanu un projektēšanas noteikumu izpildi, nepieciešamo piekrišanu un atļauju saņemšanu iekārtu pieslēgšanai, atbilstošai ražošanas jaudu palielināšanai un citām darbībām saistībā ar Preču montāžu lietošanu vai pieslēgšanu un darbību elektroenerģijas tīklā.
6. Garantijas noteikumi
6.1. Komercgarantija patērētājiem
Ja Pircējs ir fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot Preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību (patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē), Pārdevējs apņemas atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu, apmainīt Preci pret atbilstošu Preci, bez atlīdzības novērst Preces neatbilstību, veikt ar tās funkciju uzturēšanu saistītas darbības jebkādā veidā, ja Prece neatbilst specifikācijām, vai veikt citas darbības, ja Prece neatbilst komercgarantijā vai reklāmā sniegtajam aprakstam, kas ir pieejams Līguma slēgšanas brīdī vai pirms Līguma slēgšanas.
6.2. Garantija juridiskām un citām personām
Ja Pircējs ir juridiska persona vai cita iepriekšējā punktā neminēta persona (tajā skaitā fiziska persona, kas veic saimniecisko darbību un pērk Preci ar mērķi lietot to saimnieciskajā darbībā), Pārdevējs apņemas pēc tāda Pircēja pieprasījuma veikt garantijas darbus (Preces bojājumu novēršanu) šajos Noteikumos norādītajā kārtībā.
6.3. Garantijas termiņš
6.3.1. Garantijas termiņš patērētājiem
Ja Pircējs ir fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot Preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību (patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē), garantija ir spēkā 2 (divus) gadus no Preces saņemšanas dienas. Ja Preces ražotājs sniedzis Preces kvalitātes garantiju, kuras termiņš ir garāks par iepriekš šajā punktā norādīto termiņu, tiek piemērots ražotāja noteiktais garantijas termiņš. Preces ražotāja garantijas termiņi ir norādīti Precei pievienotajos dokumentos. Patērētājs iesniedz prasījuma pieteikumu Pārdevējam vismaz divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis Preces neatbilstību līguma noteikumiem.
6.3.2. Garantijas termiņš juridiskām un citām personām
Ja Pircējs ir juridiska persona vai cita iepriekšējā punktā neminēta persona (tajā skaitā fiziska persona, kas veic saimniecisko darbību un pērk Preci ar mērķi lietot to saimnieciskajā darbībā, ja tas nav aizliegts), tad garantija ir spēkā 12 (divpadsmit) mēnešus no Preces saņemšanas dienas.
6.3.3 Ražotāja garantija
Dažām Pārdevēja pārdodamajām Precēm tiek nodrošināta ražotāja garantija. Informācija par garantiju un piemērojamiem nosacījumiem ir norādīti ražotāja garantijā, kas iesniegta ar Precēm. Ražotāja garantija papildina Pircēja tiesības, kas ir saistītas ar nekvalitatīvām Precēm. Preces ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja nav pārkāpti Preces ekspluatācijas noteikumi. Pirms Preces lietošanas Pircējam rūpīgi jāizlasa Preces ekspluatācijas instrukcija, ja tāda ir.
6.3.4. Garantijas pieteikšana
Ja Preces ražotājs sniedzis Preces kvalitātes garantiju, kuras termiņš ir garāks par iepriekš šajā punktā norādīto termiņu, pēc Pārdevēja izvēles var tikt piemērots ražotāja garantijas termiņš. Preces ražotāja garantijas termiņi ir norādīti Precei pievienotajos dokumentos. 6. punktā minētā persona iesniedz prasījuma pieteikumu Pārdevējam 10 (desmit) kalendāra dienu laikā no dienas, kad atklājis Preces neatbilstību līguma noteikumiem 7. punktā norādītajā kārtībā.
6.3.5.  Garantijas ierobežojumi
6.3.5.1. Pārdevēja saistības garantijas nodrošināšanā tiek ierobežotas šo Noteikumu 5.2.punktā norādītajos gadījumos – nosakot Pārdevēja un Pircēja atbildības sadalījumu saskaņā ar 5.2.punkta noteikumiem.
6.3.5.2. Garantija netiek piemērota (netiek attiecināta), ja Prece bojāta Pircēja vai trešās personas darbības vai bezdarbības rezultātā, dabas katastrofu ietekmē un gadījumā, ja netiek ievērotas ugunsdrošības un darba drošības prasības vai citi uz elektrostacijas darbību attiecināmi noteikumi. Garantija nav spēkā, ja Pircējs vai citas personas, nesaņemot Pārdevēja rakstveida piekrišanu un/vai Pārdevējam neesot klāt, veic Preces remontdarbus un to detaļu nomaiņu. Ja tiek konstatēts kāds no iepriekš minētajiem gadījumiem, Pircējam nav tiesību celt jebkāda veida prasības pret Pārdevēju saistībā ar garantiju.
6.3.5.3. Pārdevēja garantija nesedz Preces darba režīmu iestatīšanu, uzstādījumus, regulēšanu.
6.3.5.4. Visos gadījumos, kad tiek atklāts, ka Pircēja pieteikums nav saistīts ar garantiju, Pircējam ir pienākums apmaksāt Pārdevēja rēķinu par veikto darbu un/vai izdevumu apmaksu.
6.3.5.5. Ja Pircējs ir fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot Preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību (patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē), tam ir noteiktas tiesības saskaņā ar normatīvajiem aktiem, un Pārdevēja sniegtā garantija šīs tiesības neietekmē.
7. Strīdu risināšanas un iesniegumu izskatīšanas kārtība
Jebkurš strīds, kas rodas starp Pircēju un Pārdevēju, risināms pārrunu ceļā, strīda pusēm cenšoties panākt vienošanos. Ja strīdu nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā, Pircējs iesniedz Pārdevējam rakstveida iesniegumu.
7.1. Iesnieguma Pārdevējam noformēšana
7.1.1. Iesniegumus, kas attiecas uz Preces kvalitāti, Pircējs ir tiesīgs iesniegt tikai šo Noteikumu 6.punktā noteiktajā garantijas termiņā, ievērojot arī pieteikuma iesniegšanas termiņu pēc Preces neatbilstības atklāšanas.
7.1.2. Iesniegumi Pārdevējam tiek noformēti un iesniegti rakstveidā, nosūtot Pārdevējam pa e-pastu uz [email protected] vai aizpildot tiešsaistes anketu Veikalā, un norādot:
  •  iesniedzēja vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi un kontaktinformāciju, 
  • iesnieguma iesniegšanas datumu, 
  • strīda būtību, savu prasījumu un tā pamatojumu, 
  • vēlams norādīt arī pirkuma numuru.
7.1.3. Elektroniski iesniegtam iesniegumam nav nepieciešams paraksts, ja Pircējs ir fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot Preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību (patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē).
7.1.4. Iesniegumam pievieno darījumu apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citus iesniegumu pamatojošus dokumentus (ja iespējams).
7.1.5. Pārdevējs, saņemot Pircēja rakstveida iesniegumu, ir tiesīgs pieprasīt, lai Pircējs uzrāda vai nodod strīda Preci.
7.2. Pārdevēja atbildes termiņš
7.2.1. Ja Pircējs ir fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot Preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību (patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē), Pārdevējs 15 darbdienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz Pircējam rakstveida atbildi uz iesniegumu un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par Pircēja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu.
7.2.2. Ja Pircējs ir juridiska persona vai cita iepriekšējā punktā neminēta persona (tajā skaitā fiziska persona, kas veic saimniecisko darbību un pērk Preci ar mērķi lietot to saimnieciskajā darbībā), Pārdevējs 30 kalendāra dienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz Pircējam rakstveida atbildi uz iesniegumu un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par Pircēja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu.
7.2.3. Ja objektīvu iemeslu dēļ iepriekš minētajā termiņā nav iespējams sniegt atbildi uz Pircēja iesniegumu, Pārdevējs nekavējoties rakstveidā informē par to Pircēju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta (ja Pircējs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē, Pārdevējs arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību).
7.3. Citas strīda risināšanas iespējas
7.3.1. Ja Pārdevējs atsakās izpildīt Pircēja – patērētāja Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē – prasījumu vai tādu Pircēju neapmierina Pārdevēja piedāvātais risinājums, tas ir tiesīgs vērsties: - Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai saņemtu palīdzību strīda risināšanā, tai skaitā to risinot Patērētāju strīdu risināšanas komisijā; - pie patērētāju ārpustiesas strīdu risinātāja, ja attiecīgajā jomā tāds ir izveidots, tostarp Patērētāju strīdu risināšanas komisijā (mājaslapas adrese: https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija). Papildus informāciju par ārpustiesas strīdu risināšanu iespējams iegūt Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (mājaslapas adrese: https://www.ptac.gov.lv/lv/stridu-risinasanas-process). - tiesā.
7.3.2. Ja Pircējs nav iepriekšējā punktā minētais patērētājs, nesaskaņas, pretrunas vai strīdus, kas attiecas uz Līgumu, Puses vienojas izskatīt pēc prasītāja izvēles Latvijas Republikas vispārējā jurisdikcijas tiesā vai Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras Šķīrējtiesā Rīgā, saskaņā ar tās reglamentu, latviešu valodā, viena šķīrējtiesneša sastāvā.
8. Vispārīgie Veikala lietošanas noteikumi
Ar Veikalu tiek saprastas visas mājas lapas solarshop.lv sadaļas (gan sadaļa ar norādi “Veikals” un visas apakšizvēlnes un to saturs, gan pārējās sadaļas).
8.1. Aizliegtās darbības
8.1.1. Veikala apmeklētāji nedrīkst Veikalā veikt darbības, kas būtu vērstas pret Veikala drošību, stabilitāti un ātrdarbību.
8.1.2. Veikala apmeklētāji nedrīkst Veikalā veikt apvainojošas, aizskarošas un pretlikumīgas darbības, lietot necenzētu valodu izvietotajā informācijā (piemēram, komentāru vai atsauksmju sadaļā). Veikala apmeklētāji nedrīkst līdzdarboties vai patstāvīgi veikt tālāk norādītās darbības:
  • izmantot Pārdevēja infrastruktūru, tajā skaitā Veikalu, jebkuras jurisdikcijas tiesību aktu krimināla, administratīva vai civila rakstura pārkāpumu veikšanai; 
  • izmantot Pārdevēja infrastruktūru, tajā skaitā Veikalu, lai pārkāptu elektronisko sakaru tīklu vai informācijas sistēmu drošību. Drošības pārkāpumu piemēri ietver informācijas sistēmu uzlaušanu, informācijas sistēmas nesankcionētu uzraudzīšanu vai izmantošanu, dažāda veida uzbrukumu veikšanu, vīrusu jeb cita kaitīga programmnodrošinājuma izplatīšanu, neautorizētu interneta mājas lapu vai citas informācijas izmainīšanu; 
  • izmantot Pārdevēja infrastruktūru, tajā skaitā Veikalu, lai uzglabātu vai pārraidītu pretlikumīgu informāciju. Iepriekš minētā neatļautā satura un neatļauto aktivitāšu uzskaitījums nav izsmeļošs.
8.2. Veikala īpašuma tiesības un autortiesības
Veikals ir Pārdevēja īpašums. Jebkura Veikala kā datorprogrammas koda vai koda daļas izmantošana no bez iepriekšējas saskaņošanas ar Pārdevēju nav atļauta. Teksts, attēli, grafiki, skaņas faili, animācijas faili, video faili, logotipi, preču zīmes un to sakārtojums Veikalā ir autortiesību un cita intelektuālā īpašuma objekti. Šos objektus nedrīkst kopēt komerciālos nolūkos vai izplatīšanai, kā arī nedrīkst pārveidot un izvietot citās interneta lapās, Veikala saturs un Jums iesniegtā informācija lietojama tikai Jūsu privātām vajadzībām. Pārpublicējot Veikalā publicētos vai citādi Jums iesniegtos materiālus, nepieciešama Pārdevēja rakstiska atļauja. Citējot atsauce uz avotu ir obligāta.
8.3. Atbildība par pārkāpumu
Šā punkta noteikumu pārkāpuma gadījumā Pārdevējs ir tiesīgs nekavējoties vienpusēji izbeigt jebkādus līgumus, ja tādi noslēgti ar Pircēju. Tāda līguma izbeigšana neatceļ Preces garantijas saistības.
8.4. Darbības teritorija
Kaut arī Veikals var būt pieejams visā pasaulē, Pārdevējs nav atbildīgs par normatīvo aktu ievērošanu, kas nav spēkā Latvijas Republikā.
9.  Citi noteikumi
9.1. Noteikumu punktu nosaukumi ir paredzēti tikai ērtībai, nevis Līguma noteikumu tulkošanai.
9.2. Ja kāds no Līguma noteikumiem kļūst neatbilstošs imperatīvajām normatīvo aktu normām, citi Līguma noteikumi paliek spēkā bez grozījumiem.
9.3. Šie Noteikumi to vēlākai apskatei netiek saglabāti. Šie Noteikumi ir nodrošināti saglabājamā veidā – Pircējs var lejupielādēt un saglabāt Noteikumus pirms pirkuma apstiprināšanas.
9.4. Pēc Līguma noslēgšanas Pārdevējs ar Pircēju sazinās latviešu valodā, darbībām Veikalā var tikt piedāvāta dažādu valodu izvēles iespēja.
10. Pušu rekvizīti
10.1. Saziņai ar Pircēju Pārdevējs ir tiesīgs izmantot Pircēja iesniegto kontaktinformāciju.
10.2. Pārdevēja rekvizīti un kontaktinformācija:
SIA Solar XPro
 Reģistrācijas numurs 42403043626
 Juridiskā adrese: Ulbrokas iela 23, Rīgā, LV-1021
E-pasts: [email protected]
E-pasts garantijas pieteikumiem: [email protected]
Tālr.: +371 29997873
 Pārdevējs ir tiesīgs mainīt rekvizītus un kontaktinformāciju, norādot aktuālos datus Veikalā.
11. Noteikumu redakcijas datums
Šī Noteikumu redakcija ir spēkā no 2024.gada 27.marta. Pārdevējs ir tiesīgs vienpusēji grozīt Noteikumus, ievietojot to jauno redakciju Veikalā.

Noteikumus varat lejupielādēt, noklikšķinot ŠEIT.


Uzzini vairāk par saules paneļiem